"WE FOLLOW YOU"....CZ and SK FANS

EUROPECZECHFANS - YOUTUBE CHANNEL:

KONCERTY NA KTERÝCH JSME BYLI:
*******************************
2004-MOR-VIZOVICE(CZ), 2007 -PRAGUE(CZ),2009-MOR-VIZOVICE(CZ),2010-TRNAVA(SK),2010-ZLÍN(CZ)
2010-PRAGUE(CZ),2010 VARŠAVA(PL),2010-HAVÍŘOV(CZ),2011-LONDON(UK),2011-OXFORD(UK)
2011-MILAN(IT),2011-VÍDEŇ(AUS)
2012-WROCLAW(PL),2012-WIENNA (AUS), 2012- PRAGUE (CZ),2013-INZELL(GER)
2014-MADRID (ES), 2014-TŘINEC (CZ),2014-SZEKESFEHERVAR(HU),
2015-DUBLIN (IR), 2015-BELFAST (UK),2015- ALSÓÖRS(HU),2015- NITRIANSKE RUDNO (SK),
2015-LAŠKO(SLO),2015 - WIENNA(AUS),2016-ROCK MEETS CLASSIC NÜRNBERG(GER),
******************************

autor a webmaster: Ivana Bílá - europeczechfans@seznam.cz

Fezen rock festival Maďarsko - srpen 2014

17. října 2014 v 15:14 | Ivania |  OUR TOUR DIARY
Od naší návštěvy na Fezen rock festivalu v MAĎarsku uplynul více než měsíc, přesto se k této události musím rozhodně vrátit-už pro její vyjímečnost a atmosféru....

Když jsme se chystali na tento fest brali jsme to jako okrajovou záležitost, protože původně měly být v plánu okolo termínu, kdy byl Fezen ,také Košice jako koncertní zastávka Europe.Z této Slovenské akce však bohužel sešlo...proto jsme se o to víc začali připravovat na cestu do MAďarska.....v sestavě já, Andrejka ze Slovenska Miro a jeho žena Martina...

Cestovali jsme vlakem z Brna přes Kúty -kde ke mě přistoupili Marti a Miro do Budapešti, kde nás vyzvedla právě Andrejka...hned na začátku cesty,sotva jsme vyjeli mezinárodním rychlíkem z Brna jsme měli závadu na lokomotivě a zpoždění nabralo 90 minut......proto jsme do Budapešti dorazili právě s takovým zpožděním..byl úžasný letní horký podvečer...festival před námi....nic nám to nezkazilo na naší náladě...

V Szekesfehervaru jsme přijeli k hotelu, který byl hned v centru tohoto malebného městečka a stylově jsem krásně zapadal..před hotelem byla letní zahrádka a úžasná barevně svítící fontána.....Ubytovali jsme se s tím, že si později zajdeme na typickou Maďarskou večeři....zatímco jsme vyplňovali iniciály v recepci a rozhlíželi se kolem...najednou můj pohled zůstal na hromádce ubytovacích karet svázaných gumičkou na kterých byl lísteček E U R O P E !!! Neuvěřitelnéééé!

Andrejka se svojí dokonalou maďarštinou ihned informovala u recepční a ta nám ochotně potvrdila, že Europe opravdu přijedou ještě dnes ovšem později.....Sen? Nedocházelo nám snad ještě v tu chvíli, že vlastně strávíme s Europe dva dny pod jednou střechou.

Nespěchali jsme po dlouhé cestě jsme si dali sprchu v lobby potom kávu a šli si sednout do venkovního baru před hotelem na večeři..seděli jsme v ratanových sedačkách, ochotný personál nás skvěle obsluhoval, pili jsme maďarské pivo a dávali si dobré jídlo...pomalu se stmívalo....náladu jsme měli natěšenou a očekávající.....pohodovou.

Ještě než se setmělo, objevila se kousek od naší zahradní restaurace dodávka s černými skly....když se otevřely dveře....postupně vylezli chlapci z Crew...Jens , Peter , tourmanager Göran..potom John Levén, Ian a Mic ...(Joey a John Norum měli příjezd až následující den..).chvíli stáli se svými zavazadly u auta a poté se přesunuli ke vchodu, kdy procházeli kolem nás..letmo jsme se pozdravili ,nechtěli jsme je vyrušovat....Chlapci se ubytovali a za moment přišli do restaurace na zahrádku a sedli si k vedlejšímu stolu...Netlačili jsme na ně..věděli o nás tvářili se mile potřebovali si také oddychnout po cestě.....proto jsme se věnovali naší zábavě a povídání...

Setmělo se..obsluha nám přinesla ke stolům olejové lampy ....celá ta atmosféra byla letní a neskutečně krásná....postupem času,kdy se chlapci navečeřeli a potom si dali někteří pivo ..Mic a chlapci z Crew víno jsme se dali do řeči ....vydrželi jsme takhle asi do půl druhé ráno .. ...byla neskutečná pohoda a musím říct, že kluci měli fantastický smysl pro humor ...Bylo to tak obyčejné v tu chvíli....vlastně úplně normální jako jakékoliv posezení s přáteli...

Ráno jsme se pak potkali opět na snídani....chodili jsme kolem sebe a vedle sebe pro kávu ..toustíky....úplně obyčejně lehce....krásně....V den festivalu bylo už od rána šílené vedro....věděli jsme jistě, že nepojedeme nikam stát na první řadu od samého rána.....relaxovali jsme a hlavně..chlěli jsme počkat na příjezd Joeye a Johna Noruma....věděli jsme díky Göranovi a jeho laskavosti, kdy přesně kdo dorazí....a kde máme být....John Norum přijel kolem 15h krátce jsme s ním mluvili v lobby a předali jsme mu dárky k narození jeho dcerky....potom jsme šli chvíli nabrat síly navečer ...já jsem šla spát a Andrejka vyrazila do města......Joey měl příjezd až večer nemuseli jsme nikde číhat a čekat....

okolo 17 h jsme si zašli na nějaké jídlo do zahradní restaurace před hotelem....seděl tu i Ian ..a za moment také přišel Mic,který byl ve městě..bylo tady také několik fanoušků z Maďarska....opět jsme nechávali chlapcům prostor a zbytečně neobtěžovali....Když jsme povečeřeli....kolem 19h přijel Joey....

Přicházel přes malé náměstíčko s kufříkem na kolečkách a tmavé letní košili ....je to neuvěřtelné, jakou má tento člověk auru a charisma..v člověku se něco zastaví nad tím co z něj vyzařuje už na dálku....neobyčejný člověk..

Joey se zastavil venku s fanoušky a my jsme na něj čekali v lobby....už z dálky se usmíval a poznával některé naše tváře....zastavil se s námi od sebe....a byl obrovsky příjemný..také jsme mu předali dárečky pro jeho právě narozeného synka....a nechali jsme ho jít se ubytovat protože za moment odjížděli všichni do areálu festivalu,kde měli asi za hodinu autogramiádu..I my jsme vyjeli na místo akce....bylo něco před 20h....

V areálu jsme se potkali s Mei a Stefani,které už stály u mantinelů u podia....Andy tam zůstala s nimi a my s Mirom a Marti jsme si zašli ještě na jídlo....v tom čase měli Europe autogrmaiádu na kterou stála dlouhá fronta....nepotřebovali jsme tam stát ..přesto jsme viděli jak přicházejí a usedají ke stolům a podpisují se prvním fanouškům....Ten pocit byl zvláštní-klidný, díky tomu, že jsme se potkávali celý den v hotelu....dívali jsme se na to celé jakoby z dálky...s pocitem, že se s nimi setkáme tak nějak nenásilně ještě večer po koncertě a také ráno na snídani...

Ovšem první řadu jsme si nechtěli nechat ujít a tentokrát to bylo opravdu o hubu díky kapele,která hrála před europe a jejich fanouškům,kteří dělali opravdu peklo....naštěstí zde byli úžasní Security,kteří zvládali svou práci perfektně...největší rebely kteří nás masakrovali a lili po nás pivo..atd....vytáhli dost ostře z davu a vyvedli je opravdu drsným způsobem...když tato kapela dohrála,jeden z těch Security-ten z kterého šel nejvíc strach se k nám naklonil a omlouval se, že nemohl zakročit ještě víc, abychom byli v bezpečí-úžasné-poděkovali jsme mu za jeho super práci...

Co říct o koncertu,abychom se v každém článku neopakovali-samosebou jsme si ho užili fantasticky-i přes to, že se Europe nepovedlo intro k Riches to rags....a museli začít znovu..vůbec nic to neubralo na lidskosti tohoto momentu .....na tom jak to bylo skvělé!

Když jsme se vrátili na hotel bylo něco po půlnoci..zahradní restaurace byla už sice zavřena,ale personál byl úžasně ochotný a obsluhoval nás i přesto..seděli jsme na starobylých schodech před vstupem, nejdřív přijel Joey-měl jen pár hodin na to bay se vyspal protoež brzy ránoodlétal ..asi po 05h už musel odjíždět na letiště....přestose s námi zastavil v recepci a byl opět famozní....chlapci přijeli po chvíli a spát vůbec nespěchali....seděli jsme před hotelem ...pomalu začínalo svítat....pili jsme pivo..Bailyes....bylo to neskutečně funny.....and dream :)

Je pravdou, že tu noc jsme toho moc nenaspali,ráno jsme vstávali kolem 8h ....
Na snídani jsme se potkali s Mei a po chvílise objevili chlapci..už s kufříky..posnídali a chystali se k odjezdu....Opět byli moc milí a příjemní ....jako první odjel Mic...potom se pozdravem rozloučil John Leven a chlapci z Crew a nakonec nám Ronny popřál hezký zbytek léta....

Dali jsme si ještě venku kávu a potom jsme zamířili do Budapešti odkud jsme pokračovali k domovu....

Obvykle na konci každé tour story někomu děkuju.....není to nikdy klišé-vždycky záleží na lidech s kterými jedete a trávíte tyto chvíle.....některé pocity vůbec nejdou vyjádřit slovy nebo pojmenovat....ale přesto....a jako vždy to bylo nezapomenutelné!

Děkuju všem!

1 člověk ohodnotil tento článek.